tennis66 : sitio oficial del club de tenis de  - clubeo

1 de junio de 2016 à 19:21

NATALIA MÁS DISPUTARÁ LAS SEMIFINALES DEL CAMPEONATO DE CATALUÑA INFANTIL ESTE PRÓXIMO SÁBADO

Recta final del Campionat de Catalunya Infantil “Trofeu Manuel Alonso”

Les instal·lacions del CMT Vall d’Hebron acolliran el proper cap de setmana les semifinals i finals individuals del torneig més important de la categoria en el territori català.

Després d’unes últimes setmanes d’intensa competició a les instal·lacions del CMT Vall d’Hebron, el Campionat de Catalunya Infantil “Trofeu Manuel Alonso” coneixerà els noms dels seus nous campions individuals el proper cap de setmana.

El dissabte 4 de juny es disputaran les semifinals del torneig, on Jorge Plans (RC de Polo) i Oriol Fillat per una banda, i Arnau Serna (CT Barcino) i Max Alcalà (CT Cabrils) per l’altre, s’enfrontaran per les dues places de la gran final. En la competició femenina seran Carla Alonso (CT Badalona) i Natalia Mas (CT Andrés Gimeno) per la part alta del quadre, i Alejandra Ferrer (RCT Barcelona 1899) i Clara De Santiago (CT Barcino) per la part baixa, les que lluitaran per un bitllet pel duel decisiu.

Per conèixer els nous campions de Catalunya caldrà esperar però fins l’endemà, diumenge 5 de juny al matí, moment en el qual es disputaran les finals d’ambdues categories.